tisdag 24 november 2009

Schyman i Gustavsberg


Gudrun Schyman besöker Gustavsberg i Värmdö ikväll, och alla som vill är välkomna att delta (läser jag på FI:s facebooksida). Kl 19-21 i Ösbyskolan. Gå dit och lyssna vetja, om ni bor i krokarna.
Ett tillfälle att köpa Feminister har bättre sex-knappar om inte annat. (Kanske.)

Så här fint skriver Gudrun förresten:
"Ingen föds som feminist. Jag har blivit det genom att jag har lyssnat och lärt, både av andras erfarenheter och mina egna. Mitt engagemang grundar sig på kunskaper och erfarenheter."




4 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Vassa kloka Gudrun saknar jag så i den mesiga utslätade rikspolitiken. Hon vågar. Hon behövs!

KaosJenny sa...

Håller med, hon känns som en ärlig färgklick...

Klara sa...

Åh, Gu(d)run, du är så cool och snygg!

Anonym sa...

Heja Gudrun!