torsdag 19 november 2009

Min nya knapp


Finns även som disktrasa.

9 kommentarer:

KaosJenny sa...

Härligt... Kanske något att dela ut till gymnasieungdomar också...

Mrs S sa...

Köptips på disktrasa? Fast å andra sidan, en som tagit sig dit hän, till hon alltså, och brytt sig så pass att se efter hur det är med disktrasan, den kommer kanske bli lite upprymd, för sannolikt är denne en av dem som utlovas det bättre sexet?

Grannfrun sa...

Jag tänker ge knappen till min man, som är feminist. Det blir fint.

sallesao sa...

Var kan en köpa en sån?

Grannfrun sa...

Ja, gud jag skulle köpt en hög. Nu gav jag just bort min till en trevlig man som på lunchen. Han blev glad och satte den på kavajen direkt. Och jag saknar den lite.
Jag köpte den på en FI-fest vid Telefonplan igår. Häng på Feministiskt initiativs grejer så hittar du den säkert.

Karolina sa...

Åhhh.. jag vill ha...

Anna sa...

Jag skulle säga att folk som inte är feminister har lättare för att få tillfälligt sex. Utav de killar jag känner som med framgång raggar på krogen är ingen i närheten av att vara feminist.

Rebecka Edgren Aldén sa...

Det finns en studie från USA som visar att män som är gifta med feminister är mer nöjda med sitt sexliv än andra män ;-)

Rebecka Edgren Aldén sa...

Dessutom är gruppen kvinnlig feminister oftare heterosexuellt gifta än andra kvinnor. Inte för att det är något ändamål att vara gift eller heterosexuell... Men feminister verkar ändå ha en viss heterosexuell attraktionskraft! ;-)