torsdag 12 februari 2009

Bloggstressad? Jag?


Så skulle man börja blogga. Kul! Ja, det är verkligen kul. Men samtidigt – jag har precis skrivit en bok om att tagga ner (bland annat), och så lägger jag till ännu fler pusselbitar till mitt redan stressade liv... När man har sagt att man ska blogga, och tjatat på folk att de ska gå in, vill man ju att det ska STÅ något i bloggen. Så nu tänker jag blogg mest hela tiden. Vad ska jag skriva? För att folk ska vilja gå in en gång till? Är det för mediokert, för trist det jag skriver?

MEN det värsta är att jag inte bara stressar upp mig själv – jag stressar upp min medförfattare Tinni!

Sorry, vännen. Ska tagga ner. Kanske borde jag läsa den där boken jag har hört talas om. Vad hette den nu igen? Jo, "Skriet från Kärnfamiljen".

AAAAAHHHHH!

Har ni också bloggstress?

Inga kommentarer: